Kvalitní SEO OPTIMALIZACE Vám zvýší návštěvnost Vašeho webu

SEO – čili „optimalizace pro vyhledávače“ je souhrn pravidel a doporučení, podle kterých by měly být webové stránky vytvořeny. Vyhledávače jako google.com nebo seznam.cz analyzují strukturu stránek a zařazují stránka do své databáze. SEO optimalizace nezahrnuje pouze přivedení klienta na stránky, ale cílí také na vykonání požadované aktivity, jako je nákup nabízeného produktu nebo služby.

SEO optimalizace

je rozdělena do několika kroků

Analýza webové stránky

Důkladnou analýzou zvolíme vhodná klíčová slova, vytvoříme report nalezených chyb a poradíme způsob, jak je odstranit a jak se podobným chybám do budoucna vyhnout.

Překódování webové šablony

Z chybně nakódovaného HTML kódu Vám vytvoříme správně sémantický a optimalizovaný kód a dodáme důraz a určitým částem stránky.

Úprava textu v podstránkách

Lidé hledají konkrétní slova a slovní spojení, proto je nejdůležitějším faktorem pro dobré umístění ve vyhledávačích kvalitní a správně strukturovaný text.

PPC kampaně

Co to vlastně je...

Jde o sponzorované odkazy na Google, Seznamu či Facebooku. V PPC kampani platíte pouze za úspěšné přivedení zákazníka na Váš web, to znamená, když potenciální zákazník klikne na odkaz a dostane se na Vaší stránku.


 

SEO VS PPC

Výhody a nevýhody

SEO optimalizace

  • + po získání dobré pozice neplatíte za každý klik
  • + získáme pozici v přirozených výsledcích
  • - Trvá delší dobu vytažení na přední pozice a jejich udržení

PPC kampaně

  • + dokud platíte, tak se okamžitě ukážete na předních pozicích ve sponzorovaných odkazech
  • + zaměřeno na zacílení konkrétních klíčových slov a cílového zákazníka
  • - Přestanete-li platit, reklama zmiz
  • - Někteří lidé mají nedůvěru ke sponzorovaným odkazům